Privacy & Klachten

Privacy

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, noteert de betrokken MJD-medewerker een aantal persoonlijke gegevens van u. Deze gegevens worden opgeslagen in een dossier. Al onze medewerkers hebben een geheimhoudingsplicht. Ze mogen zonder uw toestemming geen informatie doorgeven aan derden. We vinden het belangrijk dat u weet wat u van ons kunt verwachten, en wat wij van u vragen. In de brochures hieronder leest u meer over privacy, rechten en plichten bij MJD.

Klachten

Onze medewerkers doen hun best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent. Is dit het geval, laat ons dit dan vooral weten. MJD ziet uw klacht als een advies om verbeteringen aan te brengen in de dienstverlening. Uw klacht wordt altijd zorgvuldig en vertrouwelijk behandeld. U kunt uw klacht ook bespreken met de klachtenfunctionaris van MJD.
Bent u het niet eens met het resultaat? Dan kunt u terecht bij de de onafhankelijke Geschilleninstantie Noord voor zorg, welzijn en opvang, waarbij MJD is aangesloten. Hieronder leest u meer over het klachtenreglement van de MJD, en de stappen die kunt nemen.

 

Download het privacyreglement
Download het klachtenreglement
Download de brochure: Rechten en plichten
Download de brochure: Weet waar je aan toe bent
Download de brochure: Your rights and responsibilities 

 

Heeft een u directe klacht of vraag, stuur een e-mail naar info@mjd.nl, ter attentie van de Klachtenfunctionaris. Vergeet hierbij niet uw persoonlijke gegevens te vermelden. Binnen maximaal een week krijgt u een reactie.